Agent imobiliar sau pe cont propriu in inchiriere unui spatiu comercial?

  • acum 4 săptămâni
  • Stiri

Doresti sa iti extinzi afacerea sau sa descoperi noi oportunitati? Nu stii ce spatiu este potrivit pentru tine? Nu crezi ca o sa reusesti singur sa iti inchiriezi spatiul comercial pretabil activitatii tale? In acest articol, vom explora argumentele pro pentru colaborarea cu un agent imobiliar atunci cand vine vorba de inchirierea unui spatiu comercial.

In cautarea unui spatiu comercial potrivit pentru afacerea ta, ai de ales dintre doua variante: sa te ocupi singur de inchiriere sau sa lasi acest task unui agent imobiliar. Alegerea corecta poate face diferenta intre o tranzactie de succes si potentialele dificultati.
Iata ce trebuie sa ai in Vedere:

1. Cercetarea pietei:
Un agent imobiliar cunoaste piata de retail, spatiile disponibile, tendintele actuale si evaluarea corecta a imobilului. Astfel, iti vei economisi timpul si efortul si te poti focusa pe alte etape ale business-ului tau: plan, procese, strategii, echipa etc.

2. Negociere profesionala:
Cel mai bun “jucator” in negociere este agentul imobiliar. De ce? Experienta este abilitatea principala in procesul de negociere. Agentii au abilitatile necesare pentru a obtine cele mai bune condiții de inchiriere in numele clientilor lor. Negocierea prețului, a clauzelor contractuale si a altor detalii poate necesita abilitati specifice pe care un agent imobiliar le are deja dezvoltate.
Un proces de negociere derulat cu succes ii lasa pe cei doi cu sentimentul de “ Win-Win” (clientul este multumim prin prisma faptului ca si-a gasit spatiul perfect pentur business-ul lui iar agentul ca si-a putut indeplini obiectivul de a ajuta in acerst demers) și motivați să implementeze acordul pe care au bătut palma.

3. Acces la oferte exclusive:
Un agent imobiliar are in portofoliu zeci, poate si sute de oferte listate sau nu. Ceea ce face el este sa apeleze la retelele extinse de contacte din industria retail pentru a obtine cel mai bun spatiu comercial Acest avantaj poate fi esențial în obținerea unui spațiu care să se potrivească perfect nevoilor și bugetului tău.

4. Gestionarea documentatiei si a formalitatilor:
Ai gasit spatiul comercial conform cerintelor tale dar acum treci la alt pas. Documentele si toate formalitatile necesare in urma inchirierii. Vrei sa iti fie mult mai usor? Un agent imobiliar competent te poate ghida prin întregul proces, asigurându-se că documentația este completă și corectă. Acest aspect poate preveni probleme juridice și poate face întregul proces mult mai sigur.

5. Economisirea Timpului și a Eforturilor:
Timpul a devenit o problema in ziua de astazi. Majoritatea oamenilor cauta, in orice fac, sa isi gestioneze cat mai bine timpul astfel incat sa poata duce la finalizare toate taskurile pe care si le-au propus. În calitate de antreprenor, timpul tău este prețios. Angajarea unui agent imobiliar iti ofera timp sa te axezi pe dezvoltarea afacerii tale.

O zi de lucru pentru un agent imobiliar

Fiecare zi de lucru a unui agent imobiliar aduce atat provocari, cat si oportunitati. Ceea ce are de facut un agent in fiecare zi este de a-si planifica intregul timp pentru un bun demers al lucrurilor. Inceperea zilei are la baza si alocarea de timp pentru raspunsuri la solicitarile clientilor. Baza de date cu proprietățile disponibile și prețurile acestora este aliatul agentului imobiliar în munca de zi cu zi.

Un task foarte important este de a identifica constant noi oportunități imobiliare, de a cauta proprietati potențiale pentru clienți pentru a avea o nisa variata. Clientii, de cele mai multe ori, se plafoneaza cand vine vorba de a alege cea mai buna zona pentru un spatiu comercial. Este esential sa se aloce timp si resurse pentru cercetare și analiza inainte de a lua o decizie finala. De aceea, site-ul dedicat spatiilor comerciale este benefic acestui demers. Te ajuta, intr-un mod transparent, sa vezi si sa analizezi inainte toate optiunile in functie de zona, pret, suprafata si costuri.

De asemenea, o mare parte din programul de lucru este dedicată vizionării spațiilor comerciale, dar si intalnirilor cu clienții. In timpul vizitelor, agentul ofera informatii relevante despre proprietate, precum caracteristicile acesteia sau amplasamentul. De altfel, puteti vedea si pe site-ul nostru toate informatiile despre spatii, intr-un mod direct si transparent: adresa exacta, poze, plan, amplasament, contact si informatii tehnice.

Pe langă toate activitatile mentionate, strategiile de marketing trebuie facute in mod constant pentru a putea promova proprietatile. Acest lucru poate include actualizarea listarilor online, crearea de materiale publicitare sau participarea la evenimente imobiliare.

Inca te mai gandesti ce decizie sa iei? Colaboreaza cu unul dintre agentii nostri imobiliari in procesul de inchiriere a unui spațiu comercial si poti avea parte de numeroase beneficii. Expertii nostri iti pot facilita întregul proces și pot asigura un rezultat pozitiv. In final, acest lucru poate fi un pas strategic pentru succesul afacerii tale.
Incearca si da-ne feed-back-ul tau. Iti promitem ca nu o sa regreti! Good luck!

Compare