Se încarcă...

SPAȚII COMERCIALE
ÎNCHIRIERE / VÂNZARE

O noua locatie Original Barber Shop in Bucuresti

O noua locatie Original Barber Shop si-a deschis portile in centrul comercial Vulcan Value Center, incepand cu luna aprilie 2022. Tranzactie intermediata de Activ Property Services.Parcul comercial Vulcan Value Center, localizat in sud-vestul capitalei a fost deschis in septembrie 2014. Si are o suprafata construita de peste 25.000 mp. In prezent in cadrul centrului comercial se gasesc peste 50 de magazine si restaurante ce satisfac toate nevoile locuitorilor din zona.
Proiectul este detinut de NEPI ROCKCASTLE, fondul de investitii sud-africa, ce in prezent detine peste 20 de centre comerciale in Romania.
Original Barber Shop este un concept de “Barber Shop” dedicat exclusiv barbatilor, ce a luat nastere in anul 2015. In prezent detin 8 locatii in puncte strategice din Bucuresti, precum Unirii, Cotroceni, Victoriei, Vitan, Berceni, Romana, Muncii si Vulcan Value Center. Salonul ocupa un spatiu comercial cu o suprafata totala de 42 mp si ofera domnilor servicii exclusive de tuns si barbierit.

Ultimele postări

Strategii utile pentru a deschide un magazin: de la o simplă idee, la marea inaugurare
Strategii utile pentru a deschide un magazin: de la o simplă idee, la marea inaugurare

Se pare că în zilele noastre este din ce în ce mai rar să deții un magazin care funcționează într-o locație „clasică”, respectiv într-o clădire și nu pe internet!

Citește mai mult
Locația este importantă! Unde să vă amplasați magazinul fizic pentru o afacere profitabilă
Locația este importantă! Unde să vă amplasați magazinul fizic pentru o afacere profitabilă

Comercianții online se bucură de avantajele de a putea vinde de oriunde și în orice moment, dar una dintre cele mai mari provocări în materie de vânzare cu care se confruntă un comerciant care a optat pentru un magazin fizic este să știe cum să aleagă cea mai bună locație pentru magazinul lui.

Citește mai mult
Cum pot comercianții să transforme magazinele fizice în alegerea principală a cumpărătorilor?
Cum pot comercianții să transforme magazinele fizice în alegerea principală a cumpărătorilor?

Prin „surprinderea și răsfățarea” clienților, prin adăugarea de facilități și prin încorporarea unor activități de tipul „vânătorii de comori” în magazine, comercianții cu amănuntul pot oferi experiențe excepționale în magazin, care să îi facă pe clienți să prefere să cumpere în persoană.

Citește mai mult
Cele mai importante tendințe pentru vitrinele magazinelor în 2024
Cele mai importante tendințe pentru vitrinele magazinelor în 2024

Vitrinele sunt mai importante decât ați putea crede - sunt primul lucru pe care potențialii cumpărători îl observă și care le influențează intrarea în magazinul dumneavoastră. Potrivit experților, fereastra critică de oportunitate pentru a le capta atenția durează doar 3 secunde, ceea ce subliniază necesitatea de a ieși în evidență și de a atrage clienții să facă acel pas crucial. 

Citește mai mult