Se încarcă...

SPAȚII COMERCIALE
ÎNCHIRIERE / VÂNZARE

Evaluare spatii comerciale pentru impozitare, reglementare ANAF

Evaluare spatii comerciale, serviciile noastre pentru evaluarea magazinelor si centrelor comerciale sunt adresate următoarelor tipuri de imobile :
1) Evaluarea magazinelor de stradă
2) Evaluarea magazinelor independente tip supermarket sau bricolaj
3) Evaluarea centrelor comerciale de tip „shopping mall” sau ţip „centru comercial de proximitate”
4) Evaluarea proiectelor comerciale în dezvoltare

Evaluare spatii comerciale reglementate de lege

Evaluarea magazinelor de stradă se referă la întocmirea rapoartelor de evaluare imobiliară pentru magazinele aflate la parterul, sau la parterul + mezaninul blocurilor de apartamente sau a clădirilor de birouri.

Magazin parter cladire birouri

Rapoartele de evaluare se întocmesc atât pentru persoanele juridice, cât şi pentru persoanele fizice deţinătoare de astfel de spaţii.

Legile în vigoare cu privire la impozitare, prevăd cerinţă de evaluare imobiliară în vederea impozitării la un interval de 3 ani în cazul persoanelor juridice, respectiv la un interval de 5 ani pentru persoane fizice.

Nesocotirea acestei cerinţe legale atrage după sine impozitarea din oficiu a proprietăţii deţinute.

Modele de rapoarte

Magazin parter bloc apartamente
Magazin parter bloc apartamente

Pentru toate cele 3 tipuri de proprietăţi existente de mai sus, evaluatorii noştri ANEVAR, cât şi evaluatorii imobiliari parteneri, pot realiza rapoarte de evaluare pentru impozitare şi / sau rapoarte de evaluare pentru creditare ipotecara.

Acestea două tipuri de rapoarte fiind cele mai solicitate de clienţii noştri.

Echipa noastră de evaluatori de la Activ Property Services pot realiza de asemenea evaluarea spaţiilor comerciale pentru vânzare, pentru scop intern sau evaluări imobiliare pentru raportare financiară.

În funcţie de cererea beneficiarului raportului de evaluare spatii comerciale, modelele de rapoarte de evaluare pot fi :

  1. Raport de evaluare cu inspecţia clădirii, model solicitate de cele mai multe ori de băncile creditoare sau de către Direcţia pentru Impozite şi Taxe Locale pentru evaluările pentru impozitare
  2. Raporta de evaluare fără inspecţia clădirii, model solicitat în general în situaţia re-evaluarilor imobiliare pentru creditare bancară sau de către bănci în cazul portofoliilor de proprietăţi pentru situaţii statistice

Ultimele postări

Strategii utile pentru a deschide un magazin: de la o simplă idee, la marea inaugurare
Strategii utile pentru a deschide un magazin: de la o simplă idee, la marea inaugurare

Se pare că în zilele noastre este din ce în ce mai rar să deții un magazin care funcționează într-o locație „clasică”, respectiv într-o clădire și nu pe internet!

Citește mai mult
Locația este importantă! Unde să vă amplasați magazinul fizic pentru o afacere profitabilă
Locația este importantă! Unde să vă amplasați magazinul fizic pentru o afacere profitabilă

Comercianții online se bucură de avantajele de a putea vinde de oriunde și în orice moment, dar una dintre cele mai mari provocări în materie de vânzare cu care se confruntă un comerciant care a optat pentru un magazin fizic este să știe cum să aleagă cea mai bună locație pentru magazinul lui.

Citește mai mult
Cum pot comercianții să transforme magazinele fizice în alegerea principală a cumpărătorilor?
Cum pot comercianții să transforme magazinele fizice în alegerea principală a cumpărătorilor?

Prin „surprinderea și răsfățarea” clienților, prin adăugarea de facilități și prin încorporarea unor activități de tipul „vânătorii de comori” în magazine, comercianții cu amănuntul pot oferi experiențe excepționale în magazin, care să îi facă pe clienți să prefere să cumpere în persoană.

Citește mai mult
Cele mai importante tendințe pentru vitrinele magazinelor în 2024
Cele mai importante tendințe pentru vitrinele magazinelor în 2024

Vitrinele sunt mai importante decât ați putea crede - sunt primul lucru pe care potențialii cumpărători îl observă și care le influențează intrarea în magazinul dumneavoastră. Potrivit experților, fereastra critică de oportunitate pentru a le capta atenția durează doar 3 secunde, ceea ce subliniază necesitatea de a ieși în evidență și de a atrage clienții să facă acel pas crucial. 

Citește mai mult